Rumeysagnc Bebeğin suyu azalmış dedi doktor vajinal akıntım ve enfeksiyonum çıktı antibiyotik ve fitil verdi böyle olup erken doğum yapan var mı ? Bu arada akşamları ayağa kalkamıyorum aşırı ağrım oluyor sizce nedeni nedir ?
Damlaalt Rumeysagnc benim 36+2 bir doktor suyu az dedi diğeri de sınır da az sayılmaz dedi. Herkes başka bişe diyor. Neyse haftaya kontrolüm var eğer suyu az ise doğumu ilaçlarla başlatacaz dedi. 😲