Sezenboz Arkadaslar merhaba bugün kontrolüm vardı cok yeniyiz 5 +4 keseyi gördük ama içinde bebişi göremedik 2 hafta sonra tekrar gideceğiz.. benim durumu yasanlar varmıdır acaba ??
Nazli2802 Sezenboz ultrasonla nasıl baktı karından baktı ise görünmeye bilir ultrvajinal bakınca görünür diye düşünüyorum
Mltmbrz Sezenboz bende az önce doktordan çıktım tam 5 haftalık karından baktı keseyi gördü 10mm 2 hafta sonra gel kalp atışına bakalım dedi. Çok ilgisizdi kese oluşmuş mu diye sormasam kesen oluşmuş bile demedi yani 😂
Sevgi93_ Sezenboz benim de aynısı olmuştu korkulcak bi durum yok merak etme önce kese oluşmuş mu onu görüyorlar 7.haftaya doğru bebeği ve kalp atışı 😊
BTSG04 Sezenboz canım bende 6. Haftamda vajinal bakılmıştı ve görünmemişti bebek daha sonra 8. Haftada tekrar vajinal bakıldı öyle gördük bebeği ve kalp atışını. Görürsünüz daha çok erken
Sezenboz Nazli2802 ultrasondan baktı hatta sidik kesesi dolu gel demişti keseyi gördük ama bebiş görünmedi bi korkmadım değil acıkcası😞 inşallah iki hafta sonra görürüm 🙏🏻🙏🏻
MelekBas Ultrason cok fark ettiriyor vajinal baktimi? Bende baska doktora gidiyordum bos gebelik dedi kendi doktoruma gittim ertesi gun bebegi gordu. Belkide gec dollenmedir
Sezenboz MelekBas ya ne kadar düşüncesizlik boş gebelik deyip karsındaki insanı yıpratmak.. kime güveneceğiz biz😢 bi bakayım 2 hafta sonra tekrar görünmesse baska doktora gideyim canım
Baharboran Sezenboz hoc korkma canm bende oğlumda 6 haftaliktim kese vardı bebek yoktu geç döllenme dedi doktor 2 hafta sonra gittim bebeğimi ve kalp atışını duydum iyi düşün stres yapma
Sezenboz Mltmbrz ya bu doktorlar niye böyle anlamıyorum ya insanlar canını emanet ediyor heyecanını paylasıyor yaptıklarına bak🤯
Sezenboz Sevgi93_ aminn Svvl34 ayy inşallah değildir😢 ama bana dıs gebelik değil bak bu güzel bisey kese var bebiş cok küçük belli olmuyor dedi canım
Nurayselvi BTSG04 canım ben 7 . Haftamdayim bugun bakıldı kese güzel içinde ufak bisi var gibi ama daha belli değil gelismismi gelişmemişmi diye dedi 8 . Haftada net çıkıyor mu acaba
Sedakbyk Sezenboz 5.haftalikken gittim keseyi gordu,7 haftalikken gittim kalp atisini duyduk cok sukur
Nihal_Ar Sezenboz Ben de 5.haftada görünmemişti 7.haftada gittim hem kalp atışını hem de bebeği gördük endişelenmeyin . Şimdi 17 haftadayiz çok şükür ☺
BTSG04 Nurayselvi öyle eli kolu belli olmadı canım ama baya belliydi bebek olduğu ama dediğim gibi vajinal bakıldı buda etki ediyor. Görüldüyse sende şimdi daha büyük görünür
Momy11 Sezenboz bende 5+4 te sadece keseyi görmüştüm 10 gün sonra bebek ve kalp atışı vardı gayet normal bidahakine görürsün canım 🌸
BTSG04 Nurayselvi bazen geç görülebiliyor canım hiç kötü düşünme doktorun ihtimalleri söylemiş. Sen iyi düşün iyi olsun. Vajinalmi bakıldı yoksa karnındanmı?
Nurayselvi BTSG04 ilk doktor karından baktı canm kese çok küçüktü ikinci doktor vajinal kese baya büyük düzgün içinde ufak bisi de var gbi dedi gelişmemiş de olabilir dedi
3458 Sezenboz bende 5. Gıttım kese gözüktü 6 haftada yıne gıttım lekelenmeden dolayı kese büyümüş dedı 7+1 olduk bugün bebegı gördük kalp atışını da duydum . Cunku bende 5te gıttıgımde 2hafta sonra gel demıstı