Merhaba hanımlar 15-2 haftalık hamileyim . İlişki sonrası acı ve yanma yaşadım dün ve baya 2 saat devam etti bugün de sabah uyandığından beri kasık agrısı ve bel agrısı yaşıyorum . Doktora mesaj attım sabah akşam progestron fitil kullanmamı söyledi . Endişelendim doğrusu düşük tehlikesi için kullanıldığını biliyorum ama neden verdi ki . Kanama vs yok . Sabah akşam kullan ilişkide yanma devam ederse gel dedi bilenler bilgilendirebilir mi ?