uleKurbanKazan b12 için genelde iğne veriyorlar son haftalarınız zaten ben hamileliğimin başından beri decavit kullanıyorum şuan 35. Haftamdayım bu arada 5 adet iğnesini de oldum şuan hala düşük tekrar iğne verdi doktor 10 adet doğumdan sonra da devam edilecek şekilde kullanımı var.