Sevgili gebe arkadaşlarım. 13. Haftamdayım fakat yaklaşık iki haftada bir geri gelen idrar yolu enfeksiyonum var. Bende idrarda yanma olmuyor, akıntım da yeşil değil. Koyu sarı akıntı ve idrar sonrası özel bölgede sızı hissediyorum sürekli. Bu da beni çok rahatsız ediyor. İç çamaşırlarımı yüksek ısıda yıkıyorum ve ütülüyorum. Eşimle erken aylarda olduğumuz için cinsel ilişkimiz yok. Sirkeli su içiyorum, kefir içiyorum ama tamamen kurtulamıyorum.
Bebeğime de bir zararı olur mu diye endişe ediyorum. Sizce bir şey olur mu?
Sizlerden ricam bana fikir vermeniz, siz nasıl kurtuldunuz? Neler önerirsiniz?