EsinDuha sakın üzülme canım onlar o kadar güçlü ki gerçekten hissediyorlar . Bak kaç hafta dayanmış seni bırakmayacak annesi .. Bol bol dua edelim 🤲🏻Benim kızımda 32.haftasında doğdu kayınpederim bile yaşamaz çok küçük dedi . El kadardı 5 aylıkken zatürre +rsv geçirdi doktor durumu çok kötü dediği halde yavrum beni bırakmadı . Simdi 2 yaşına doğru ilerliyor . Erken doğan bebekler gerçekten çok güçlü İnan ve umudunu asla kaybetme . Güzel düşünelim güzel olsun . Seni çok iyi anlıyorum çok zorlu bir süreçtesin ama bol bol dua et 🤲🏻