Busrakzk doğum sebebine bağlı cnm eğer serklaj ,tansiyon yüksekliği gibi ciddi şeylerde evet tekrar oluyormuş ama Dr ve önlemleri çok önemli bende erken doğum yaptım 25 haftalık hemde idraryolu enfeksiyonundan dolayı suyum geldi şimdi ben tekrar gebeyim cnm enfeksiyonu hicc ihmal etmedim 1,2 hafta da bir idrar testi verdim en iyi riskli Dr gittim önlemlerini ona göre aldık çok şükür Rabbime şimdi 34+3 haftalık gebeyim ,🙏