ipekeylul Haftadayım ve çoook bunaldım artık Zor hareket etmekten, hicbi kiyafetin icine girememekten, hicbi ise yetisememekten yoruldum dogurup kurtulmak istiyorum ama ne bi agri ne bi kasılma ne bi kanama nişan hic bi belirti yok sanki kendimi bildim bileli hamileymisim gibi halbuki 2. Gebeligim😀
Prensesannesi57 ipekeylul aynen bende aynı durumdayım ne bir ağrı ne bir sey eşim diyoki sanıyorumki hep böyle kalcan 38+5 sanki doguramicam gibi bir his 2. Gebeliğin birde 🙄
ipekeylul Prensesannesi57 benimde 2. Gebeligim kız 😀 ilkinde 38de dogurmustum 37. Haftada nisanim gelmisti 4 cm aciklikla 1 hafta gezdim ama yok bunda bi belirtide yok hiccc erkek gec gelirmis derler dogrumu acaba 😀😀