Ezgice0 Ben de kullanıyorum. Yan etkileri çok diyenleri görmüştüm internette çekinerek kullanmıştım. Yan etkisini gören var mı.
a_burcu_bur Rabia2934 3 haftadır kullanıyorum, henüz bi etkisini görmedim 🤷🏻♀️ ilerledikçe de zaten karnımız büyür 😝😂
Gulce5038 Rabia2934 yok beni etkilemedi 15+5 hala kilo almadım gebelik öncesinde de kapsül şeklinde kullanıyodum kabızlık yapıyo sadece
yamacin_annesi Rabia2934 bende kullanıyorum . Çok şükür bi etki yapmadı kabızlık vs . Çok su içiyorum ve kefir tüketiyorum