Susamcik01 Zeynep1993 aynen ama ben çok yatmak istemiyorum Rahime kan akışı sağlanması gerekiyor aşırı yatmakta iyi değil ama markete gidip yürümek istiyorum yokuştan dolayı vazgeçiyorum
Zeynep1993 Susamcik01 aynen yürüyün diyolar evin içinde yürü cnm oda iyi bn igne vurdurmaya giderken bi yürüyom o