Selam bayanlar,16 haftalık hamileyim malum yaz ayları başladı balık tüketimini nasıl yapıyorsunuz?doktor haftada 2 kere Yemen gerekir demişti ama ben bir aydır yiyemiyorum,daha çok hamsi tüket dedi ,zaten Hamsi zamanı değil şimdi..doktorum da omega 3 hapı verdi.sadece bu hap yaralı mıdır acaba?