ELaGenay hepimiz ayni yollardan gectik canım.20.haftama kadar bulanti kusma kilo kaybı yasadim.herkes ayni olacak diye bisey yok belki seninki erken biter.bebek su an senin depolarını kullaniyor o yuzden sıkıntı etme bebegin sagliklidir.kabizlik konusu cok önemli mutlaka dikkat etmelisin fazla ıkınma.yiyecekler daha bagirsaga inmeden kustugumuz icin anlamiyoruz.daha cok su ic daha cok meyve ye ve bol sebze tüket.