Sarenin_annesiii Hipp combiotic, sma bir mama daha vardı ebemizin önerdiği ama unuttum ya 3 mama önermişti ama hastane çantasına kesinlikle biberon emzik ve mama koymuyosun dedi. Doktor gerek görürse mama verilir ozamanda yanınızdaki kişiye eşiniz vs söylersiniz eczaneden alır verirsiniz demişti şırınga yada kaşıkla beslemeyi öneriyor zaten hemşirelerde. Böyle demesinin sebebi bedenine bebeğine güven yok yere aklına mamayı sokma demişti