miranmiran1306 4+5 de doktora gittim kesenin görünmediğini söyledi böyle bir durumla karşılaşan var mı çok mu erken gittim sizce?
Ayselplt miranmiran1306 ben de 4 haftalıkken gittim 1 hafta sonra gel dedi gittiğim de 5 haftalikti o zaman gördüm keseyi çok şükür
balbocegim27 miranmiran1306 canım ben 4.5 haftalikken gittim vajinal ultrasonla bakalım dedi kabul etmedim 7+2 de gittim karından baktılar yine görünmedi doktor bana hamile değilsin dedi 2 hafta boyunca ağladım 8+6 da gittiğimde hepsi görünüyordu 14 haftalık olduk
Sekerinannesi Bende 4 haftalıkken gittim gözükmedi sonra 6+6 da hem kese gözüktü hem kalp atışını duymuştum çok normal bu durumlar yaşanabiliyor:)
Ays0 İlk 4+2 de öğrendim kese yoktu 5+3 de keseyi 7+3 de kalp atışını duydum ama tabii ki bunlar herkeste farklı olabiliyor hiç endişe etmeyin bekleyin biraz
Divrimmm Güzel anneler bende 5+4 de keseyi gördüm 7 haftadayken kalp atışını duydum çok güzel duyguymuş rabbim kimsenin kucağını boş bırakmasın🙏🙏
Asil28 miranmiran1306 5+2 de gittim görülmedi vajinal da tehlikeli olduğu için bakmak istemedi haftaya gel dedi. 6+2 de keseyi, 7+2 de bebeği gördüm. 8+0 da bebek gelişmediği ve kalp atışı olmadığı için kürtaj oldum 8 gün önce 😢
perilice123 miranmiran1306 ben 4+1de gordum ama doktor normalde bu kadar erken gozukmeyebilir sansiniza gozuktu demisti.