Limonnnn Merhaba hanımlar 20 haftalik gebeyim ilk gebeligim hala hic hareket hissetmiyorum normal mi sizce kaçıncı haftalarda hissetmeye basladiniz sizler endise etmeye basladim
HavvaMerve Limonnnn İlk gebelikse normal canm bir iki haftadan hareketlerini hissedersin kafana takma ☺️
MDT Limonnnn ben 20. haftada çok hafif dalgalanma gibi hissettim. 21 de daha net hissetmeye başladım.
thepurple Limonnnn göbekteki yağ fazlalığı da hareketleri hissetmeyi geciktiriyor. Zayıf anneler daha erken hissediyor. Senin de yakındır merak etme🤗
Denedimyedimgezdim Limonnnn yağ ya da kas olduğunda hissetmek gecikebiliyormuş, ben 22 de hareketi hem hissetmiş hem görmüştüm, bi iki haftaya hissedersin.
Nur21_drk Merak etme en fazla bir haftaya başlar 😂 benim de ilk gebeliğim 20. Haftalarımda başladı maşallah şimdi ise gece gündüz durmuyor
Limonnnn Nur21_drk tesekkkur ederim bekliyorum cikolata da yiyorum yatiyiyorum da ama hala tık yok korkutuyor boyle olunca da 🤦♀️
MDT Limonnnn herkesin aynı olacak diye bir kural yok canım az daha sabret sonra parti veriyor içeride 🥳
Limonnnn thepurple daha 2 kilo aldim aslinda su an 61 kiloyum ama insallah hissederim korkmaya basladim iyice