Merhaba kızlar sonunda bana da doğum hikayesi yazmak nasip oldu 😊
En başından beri normal doğum istiyordum yürüyüşler pilates hurmalar aman Allah’ım neler neler… Ama nasip gerçekten 39+4 de kontrolde doktor hala hiç açıklık olmadığını sancı olmadığını ve bebeğimin boynuna iki kere kordon dolandığını söyleyince ertesi güne randevu aldık.
Sabah 8 de hastaneye geldim eşim kayınvalidem ve annemle beraber sonra yatışım yapıldı.
Biraz dinlendik bir saat sonra hazırlayıp ameliyathaneye götürdüler beni. Artık kimse yoktu yanımda tek başımaydım, çok korkuyordum. (İmkanınız varsa doğuma eşiniz de girsin)
Ameliyathaneye girdiğimde titriyordum hem soğuk hem o korku derken belimden iğneyi yaptılar. Anlatıldığı gibi acı falan yok normal bi aşı gibi acıyor sadece bel olduğu için huylandım tedirgin oldum ama asla korkmayın hiç bişey yok.
Sonra anında bacaklarda bi sıcaklık ve uyuştum. Doktorun batikom döktüğünü bile hissettim ve çekiştirmeleri de hissettim tabii ameliyat boyunca ama acı asla hissetmiyorsunuz bir de çok midem bulandı öğürsedim sürekli.
Ama kızımı görüce ahhhh…
Dünya öyle bir hal alıyor ki anlatamam kızlar.
Kızım odamıza çıktı, 10 -15 dkya da beni çıkardılar.
Uyuşukluk geçince biraz ağrı acı oluyor bir de bana rahim kendini toparlaması için 2 serum suni sancı verdiler ameliyattan sonra o biraz ağrıttı ama bebeğime bakınca hiç bir şey kalmıyordu.
İlk kalkıştan bahsedersem aşırı abartmışlar. Asla bi zorluğu yok. Evet dikiş yara taze tabiki acıyor ama daha önce de yaşamışsınızdır benzeri kesik acısı vs öyle abartılacak bir acı yok.
İlk 1 hafta dikkat edip ufak ağrı acı yaşıyorsunuz ama valla Allah öyle bir sabrını veriyor ki kızlar iyileşiyorsunuz hemen.
Meme ucu yaraları beni ameliyattan daha çok acıttı öyle söyleyeyim 😊
Şimdi kıpraşıyor benim zilli uyandı uyanacak 🌸
Rabbim hepinize evlatlarınıza sağ salim kavuşmayı nasip etsin biz Öykü’mle böyle kavuştuk ❤️
Sorularınız varsa da yardımcı olurum seve seve kızlar