Hfs_1907 -Kbra8- benim de düzensiz ama kuvvetli sancılarım oluyo da 38 haftalığım Belden kasığıma vuruyo yarım saat sancıdığı oluyo sonra geçiyo
-Kbra8- Hfs_1907 tabi tabi canım benim de kuvvetli. Eskiden bu kadar değildi bazen uykumdan uyandırıyor valla. Eğer sıklaşırsa gel dedi doktorum ama sıklaşmıyor.
Melisa12 -Kbra8- Kuzum bende internetten aldım aktarlar kapalı gelecek bekliyorum bende denicem bakalım şuan kargoda tabi otumuz gelmeden ben doğurur muyum orası da şüpheli ya 😊🤷🏻♀️🤰🏻
-Kbra8- Melisa12 bende o yüzden işi şansa bırakmadım yasağa bi gün kala hemen gittim aldım 😂 inşallah senin miniğin dayanır da gelene kadar 😍 kaç haftalık tam. Benim bugün 38+2
Melisa12 -Kbra8- Benim yasaktan önce aklıma gelmedi yasak geldi her yerde Meryem Ana otu aramaya başladım işte aklım başıma sonradan geldi maalesef 😄😊🤷🏻♀️ 38+3 benim de kuzum bugün bakalım ne zaman gelecekler bizim keyif düşkünleri 😊🤰🏻🤷🏻♀️🐣
-Kbra8- Melisa12 ay ben bi hafta daha dayansın istiyorum aslında. Annemler memlekette. Şu an gelmeleri zor olacak. Annem refakatçi kalacak o yüzden 😊 ama tabi sağlıklı olsunlar da inşallah ♥️
Melisa12 -Kbra8- Doğrudur kuzum belki bekler bakalım ama senin açılman da varmış belli de olmaz Allah gönlüne göre versin inşallah 😊🙏🏻 Kız mı erkek mi senin ki 😄🤔
mervg1 -Kbra8- bende son 13teyim dün catı muanem yapıldı kanama vs olmadı ama enfeksiyon ve mantar başlangıcı oldugundan fitil ve toz ilaç verdi doktor. Normal değile engeliyle ilgili bisey demedi inş değildiir😪
-Kbra8- mervg1 ay sevindim valla dememesine. İnşallah iyi gelir. Ben daha önce fitil de kullandım krem de ama maalesef ki geçiremedi benim çok artmış anlamadım niye olduğunu. Umarım size iyi gelir.
Melisa12 -Kbra8- Evet veririm kuzum instagram kullanıyorsan oradan daha rahat olabilir birbirimizi bulmak 😊🤰🏻💙😍