Kızlar yarın dokuz ayımızı dolduruyoruz hala doğum belirtisi yok sadece bugün biraz belim ağrıyor benim gibi artık gelmesini isteyenler var mı ne gibi hareketler yapıyorsunuz gelsin diye yürüyüş yapamıyoruz malum yasaktan dolayı evde ne gibi şeyler yapabilirim öneriniz var mı acaba 😇🤷🏻♀️