MerhAba kizlar adet gunum 12 mayis,23-29 nisan arasi yumurtlama donemimdi sadece yumurtlama gunumde iliski oldu. O gunden sonra alt karnimda agri basladi daha sonra bel agrisida eklendi ve acile gittik. Betama bakmadan kan testi sonuclariyla belki bobrek tasidir diyip ilaclar verdi fakat ilaclar agrimida kesmedi bel agrisi alt karin agrisi devam ediyor ve sabahlari mide bulantimda basladi. Daha reglime 1 hafta var dun test yaptim negatif cikti sizce hamile olabilir miyim yoksa bu belirtiler bobrek tasi belirtisimidir