32.haftadan sonra 37 ye kadar çalışıp doğum sonrasına aktarabiliyorduk şuan son genelgeye göre hala yapabiliyor muyuz bunu acaba ? Emzirmeler ve 10 yaş altı çocuğu olanlar idari izinli sanırım, gebeler 24-32 haftadan bahsediyor tam anlayamadım bilgisi olan var mı