Minikmucizem22 Kızlar 14+2 haftalık hamileyim. Belimde sırt üstü yatınca pıt pıt biseyoer oluyo bebek hareketi olamaz herhalde dimi? Bunu yaşayan var mı?
Burcuckmk Minikmucizem22 canim kalp fazla kan pompalamaya başladığından damar atislarini hissediyorsundur daha erken haraketler için
kucuktosbik27 Minikmucizem22 ☺️ kendi damarların canım onlar seğirmede yapabilir doktoruna söylersen mgnezyumda verebilir☺️ şuan hissedebileceğin tek yer kasıkların daha rahmin kalça hizasından yukarı çıkmadı çünkü☺️