pinarsabrii Kızlar reglim dün bitti bugün test yaptım. 12de uyandım sıvı hiç almadım. 13:30da testi yaptım. Şuan neden böyle silik çizgi çıktı acaba? Tek çizgi diye bekliyordum regliden bir gün sonrası böyle olması ne oluyor ? 
Blossom00 pinarsabrii silikte olsa çizgi hep çıkıyor zaten canım senin biraz koyu gibi çıkmış belki de erken yumurtlama olucak teste devam et
Dseker pinarsabrii birde bu tam yumurtlama değil ikinci çiZgide ilki kadar koyu olmalı her gün aynı saatte yapmaya özen gösterin
anneligeadimadim pinarsabrii canım bir iki güne yumurtlama pik görebilirsin, erken başladığın iyi olmuş teste
pinarsabrii Blossom00 regliden bi gün sonra yumurtlama olur mu Kİ? 😄 çok şaşırdım açıkçası anlayamadım
Blossom00 pinarsabrii yani ne zaman olucağı hiç belli olmaz değişebiliyor çünkü geçte olsa erkende olsa kaçırmamak lazım en iyisi teste devam etmek😅
Dseker pinarsabrii her kadın farklı zamanda yumurtlar adete yakın yumurtlayan da var adet sonrası da çift çizgi olunca o günle beraber 3 günü değerlendirin ve 2 saat uzanın
pinarsabrii Blossom00 değerlendireyim mi yani ben şimdi bugünü 😄 ay hiç beklemediğim şey oldu resmen teste tabi devam 😄
Blossom00 pinarsabrii tam koyu olmadığı için değerlendirmene gerek yok aslında adet bittikten sonra düzenli şekilde gün aşırı ilişki mantıklı testte de koyu görünce hemen değerlenirirsin
pinarsabrii Dseker çok şaşırdım böyle olmasına normalde reglim de çok düzensizdir çünkü alıp denemek istedim. Tam koyu çizgi görünce değerlendireyim o halde teşekkür ederim 🌸
pinarsabrii anneligeadimadim evet hemen ertesi günü başladım canım net olsun diye. Bekleyeyim o zaman teste devam pik gördüğümde 2-3 gün değerlendireyim
pinarsabrii 1yildirim-bebek çok şaşkınım 😄😄🐣 daha dün bitti reglim cünkü yumurtlamanın bu kadar erken olabileceğini asla düşünmezdim 😄😄