Bebitomubeklerken Kizlar 21 haftaligim daha bebegim hareket ettiginde resmen vajinanin ust kismi inip kalkiyo bu kadar asagida olmasi normal mi doktorumda daha once bebegin cok asagida oldugunu ama zamanla yukariya yerlesecegini soylemisti ama hic bu kadsr asagida hissetmemistim
Deletedmom15257 Bebitomubeklerken benimde hep aşağıda cnm 22+5 hafta oldum 2 hafta önce 21 de dr sordum cokk normal büyüdükçe yukarı çıkar dedi ve pozisyonuna bağlı tekmeleri dedi bu3 gündür göbeğinde hissediyorum korkma cokkk normal cnmmm
Kubrq Bebitomubeklerken bwnde aşağıda hissediorum belli olmuyor ama senin hissettiklerin ayaklari büyük ihtmlle 😁bu arada ben 25+2 gunlum yukari cikacagina asagida hissediorum teknelerini ana normal
SenHepMercimekOlarakKalacaksin Bebitomubeklerken ben de 22 haftalık hamileyim. Ayni sekilde asagida hissediyorum hareketlerini. Yakinda yukari cikar herhalde 🙄
Bebitomubeklerken deletedmom28 benim kontrolume de daha cok var birden bu kadar assagida gorunce hareketlerini telas yaptim
Deletedmom15257 Bebitomubeklerken korkma cnm bisiler ters gitse zaten dr soyler seni tehlikeye atmazkii ben cuma dr gdcem yine sorarim
Bebitomubeklerken Deletedmom15257 iste doktorum dikkatli ol agir is yapma yeter dedi zamanla yukari yerlesir dedi bugunde ilk defa boyle olunca korkuyo insan
Bebitomubeklerken SenHepMercimekOlarakKalacaksin baya kisi varmis sanirim asagida hisseden rahatladim sukur 😊
Esesli Bebitomubeklerken benimde 25+5 bende hissediyorum bazen oralarda. Zonkluyor gibi hareketler. Tekmeler. Dönüyor galiba içerde sürekli
Lonelinesss Bebitomubeklerken benimde öyle haftaya Pazartesi gidicem doktora merak ediyorum neden öyle inşallah bir sorun yoktur.
Elifdilara Bebitomubeklerken benimde öyle doktorum sormuştu cok mu is yaptin yoruldun neden asagida bebek diye.halbuki hep yatıyordum. Hala yukari cikmadi aşağıları tırmalıyor.demekki bazi bebekler alcaklari seviyor Allah saglik versin hepsine
Bebitomubeklerken Elifdilara benim basimdan beri asagida zaten ama hareketleri ilk defa boyle asagida goruyorum