Birmutluanne2 Arkadaşlar ben sanırım erken yumurtladım. Merak ettiğim şey yumurtlamadan önce ilişkiye girilirse bebek tutar mı yoksa yumurtlamadan sonra mı olmak zorunda ?
Gull_94 Birmutluanne2 yumurtlamadan ıkı gun oncesınde de olablır gebelık spermlerın haytta kalma suresıne baglı
Birmutluanne2 Melike benimde hesaplamalarıma göre öyle ama anlamıyorum siz nasıl anladınız bir gün sonra olduğunu adet gününüzden önce beta HCG hormonu çıktı mı
Melike Birmutluanne2 3 gün adet gecikmeli test yaptım pozitif çıkınca, 2 gün sonra kan testi verdim beta 3000 küsür çıkmıştı.
Birmutluanne2 Melike yani toplamda adet gecikmesinden 5 gün sonra mı çıktı bu değer. Benimde adet gecikmesinden 4 gün sonra 4260 falan çıkmıştı doktor bayağı yüksek dedi
Melike Birmutluanne2 Aynen öyle 5 gün sonra çıktı. Banada doktor adet tarihimi söyleyince neden bu kadar yüksek çıktı falan diyorduk bizde demişti 🤷🏻♀️
Birmutluanne2 Melike adetten hemen sonra olunca böyle birden bire yükseliyor demek ki benimkini çoğul gebelik sanmıştı doktor genelde çoğul gebelikler böyle oluyor 😊