Prensess_annesi 33+1 haftalığım yatıyorum ve altımdan su gibi bişey akıyor öyle çok değil ama su sızıntısı yada su olabilir mi nasıl anlarım
YagmurAnnesi Prensess_annesi Sızıntı halinde de olabiliyor, suyun tamami boşanır şeklinde çesmeden akar gibi de oluyor diye biliyorum. Acile git istersen canim. Onlar bir sey veriyor adi ne bilmiyorum onu koyuyorsun renginden mi ne anliyorlar
Esra___ Prensess_annesi riske atmayın derim en azından doktorunuzu arayın enfeksiyon da olabilir geçmiş olsun
YagmurAnnesi Prensess_annesi Benim ilk hamileligim cok bilgim yok ama buralarda okudugum kadariyla suyunuz siziyor olabilir. Bir an once acile gidin