Selam kızlar 🙋🏼♀️
Allahın izniyle 17 mayıs sezaryen doğum yapcam
Geçenlerde hastane çantamı hazırlarken fark ettim ki yüksek bel külot sadece 2 tane almışım sezaryen sonrası için şimdi içime şüphe düştü yeter mi diye
( doğum yapacağım hastanede sezaryen sonrası sadece 1 gece kalınıyor)
Sizce beni götürür mü eve çıkana kadar malum bide heryer kapalı internette fiyatlar çok uçuk 😖🤔