14,18-49,27 ve 31,89 sağlıksız gebelik olduğu konusunda şüphem yok. Ancak kimyasal mı dış gebelik mi halen anlaşılmadı. Değer düşük olduğu İçin kese gözükmüyordu zaten. Ara ara da lekelenmelerim oldu ve adetim 10 gün gecikti. Tecrübelerinize ihtiyacım var. Dış gebelik olmasından çok endişe ediyorum.