Merhaba bende de aynı sorun var 15 haftalığım halen aynı kilodayım kafama cok takıyordum ama normal oldugunu duyunca bi nebze de olsa rahatladım. Şimdi de diş eti şişmesi ile uğraşmaktayım doktor dişçiyi önermedi kendi çabalarımlarımla diş eti şişkinliğimi indirmeye çalışacagım