mualla37 36+1 haftalık hamileyim geçen haftadan beri alt taraftaki kemiklerim ağrıyor ikiye ayrılıyor sanki 😐 oturup kalkamıyorum paytak paytak yürüyorum yatakta dönemiyorum 😅geçen hafta da gittim doktora bugün de gittim sancı vs yok. Doktorum bunların artık normal olduğunu vücudun doğuma hazırlandığını söyledi. Elimden geldiğince uzanıp dinlenmeye çalışıyorum o zaman biraz azalıyor ağrı