eylul02 her gün bir muz yemeye, maden suyu ve süt içmeye özen gösteriyorum. Çok fazla öğün yapmıyorum aslında, kahvaltı ve akşam yemeği dışında arada gün kurusu ve ceviz yiyorum. Ve mutlaka yoğurdumu kendim mayalarım, akşam yemeklerinde ayran içiyorum. 4,5 kilo aldım 20+2deyim umarım böyle ilerler🙏