GulKorkutAlaku Arkadaşlar, epey ilerleyen hamileliğime rağmen oğlum doğmamıştı. Hatta sizlerle de paylaşmıştım. Şimdiyse doğum hikayemi paylaşmak istedim sizlerle başınızı ağrıtcam şimdiden affola🙏🏻. 8 Haziran’da en son komtrolüme gittim doktoruma. Artık 43. haftaya gitmiştik ve endişelenmeye başlamıştık. Doktorum pazartesi günü son günü epey bekledik biraz daha beklersek birlikte askere gideceksiniz pazartesi doğum olacak şekilde gel müsaitse suni sancı değilse sezaryen olacak dedi. Pazartesi hastaneye gittik tüm aile. Kontrolüm yapıldı. 1 cm bile açıklık yoktu ve sabahta hastaneye gitmeden kahverengi bir akıntı oluştu. Ben nişan zannederken enfeksiyon riski dedi doktorum. Ayrıca oğlum hala 12 cm yukardaymış. Beklemenin anlamı yok gecikmiş gebelik dedi. Ve saat 9 da odama alındım beklemeye başladık bu arada tabi annem kayınvalidem herkesin gözü yaşlı. Normal olmasını çok istediğimiz için. Beni giydirdiler. Ameliyathaneye doğru yola çıktık. Ailedeki herkes ağlıyodu ben kendimi tuttum. Herkes tek tek öptü. Dua ettim ve içeri alındım. Tabi bu arada ameliyattan çıkan bir kaç kişi gördüm sedyede ölü gibi hala uyanmamıslar bebekleri ise arkalarında getiriyorlardı görevliler. Bunları görünce hocam lütfen ben uyanmadan çıkarmayın ailedikiler bayılırlar dedim. Tabiki telaş yapma dedi. Sorular sordular masaya yatınca bebeğin cinsiyeti ne? İsmi ne? Ben de bu arada doktorum başımda beni uyutmak için soruyosunuz değil miiiii derken gitmişim. Bu arada 1.5 saat geçemesıne ragmen ameliyattan çıkmayınca bizimkiler telaşlanmış eşim ağlamaya başlamış. Sormuşlar ne oluyo diye benim tansiyonum fırlamış ameliyatta. Uyandığımda hocam tansiyon 19 dediklerini duydum ama bir türlü açamadım gözümü. Sonra bitti çıkardılar beni ama aklımdaki tek sey bebeğimin nerede olduğuydu. Bu ağlayan benim bebeğim mi dedim ama kimse anlamadı narkozun etkisinden çünkü dediğim anlaşılmamış. Odaya getirdiler. Doktorum beni çok uğraştırdı bebek kordonunu tuttu bi sizinki ağladı dedi. Kucağıma getirdiler minicik bişeydi çok tatlı dudakları kıpkırmızı ağladım dayanamadım. Eşim ağlıyodu sürekli iyi misin dedi ellerimi öptü terimi sildi sağ salim çıktınız çok şükür çıldırdım dışarıda dedi. Bana pembe orkide almıştı bir kolye ile beraber. Başından ayrılmadı bebeğimizin. Ve eşimin de o gün doğum günüydü bana en büyük hediyeyi verdin dedi. Seseryandan sonra ağrı pompasını taktırmasam sanırım ölürdüm. Sezaryen sonrası ağrıları çekmedim ben. Benim hikayem böyle kızlar. İnşallah hepinizin hayırlı doğumları olur🙏🏻
MTKutay GulKorkutAlaku ay aglattin beni ya benimde yarın sezeryanim 😭 agri pompası nedir peki hiç duymadim
GulKorkutAlaku MTKutay Serum canım. İçinde bi takım ilaçlar var. Taktırmasam sanırım çok çekerdim. Ama o sezaryen sonrası 3 gün zor geçer dedikleri 3 günü yaşamadım çok şükür. Hastanene bir sor istersen.
Kubra_dmrr Yaa ağladım 😢 bu duygusallık beni mahvediyor. Allah analı babalı büyütmeyi nasip etsin inşallah🙏🏻
ZeynepDemiraglar GulKorkutAlaku Duygulandım Okurkennn 😢 Rabbimm analı babalı büyütsün inşallah gozunuz aydın olsun
cigdmpkr GulKorkutAlaku Gözün aydın canım Rabbim sağ salim büyütmeyi nasip etsin. 😍 Canım senin doğumun normal mi gözüküyordu 43 e kadar beklemişler normalde sezeryanda daha erken alıyorlar ya o yüzden merak ettim ☺
GulKorkutAlaku cigdmpkr Evet ilk doğum olduğu ıcın doktorum beklemek ıstedı ıyıce gecıkınce artık almamız gerekıyo dedı