bus91 malesef öyle olunca da insanın psikolojisi çok kötü olur giyinip kuşanıcam kayınvalide kayınpeder bayramlaştıktan sonra o elbiseyle sabahtan akşama kadar gezip tozmak varken evde olmak beni mahveder vallahi oturup ağlarım
neyse allah can sağlığı versin şu korona belası gitsin sevdiklerimize zarar vermesin de evde oturmaya razıyım😞😇