tugbis06 benim şöyle olmuştu sancılarım başlamıştı takip etmiştim 5 dakikada bir düzenli olarak geliyodu ama dayanılmıcak sancılar degildi adet agrısı gibiydi çok şiddetli degildi, eşim biraz panik yaptıgı için erken gittim hastaneye bana kalsa evde 2 3 saat daha dayanabilirdim, hastaneye gittigimde 3 cm açıklıgım vardı doktor yatışımı verdi dogum başladı diyerek, tıtelde 6 saat sancı çektim hastanede dedigim gibi bana kalsa 2 3 saat evde durabilirdim hastanede 2 3 saat sancıyla dogururdum ama eşim panikledi, o 6 saatin 4 saati çok güzeldi yataga yatırmadılar ben sancılarımı ayakta karşıladım gayet rahattı son 2 saatimi nstye bagladılar mecbur yataga yattım ve son 2 saat biraz dayanılmazdı ama emin olun ben bittim dayanamıyorum dediginiz anda dogum gerçekleşiyo, ebeler ilk zamanlar sık sık gelip açıklıga bakmıyolar sancılar sıklaşıp ben bagırdıkca geldiler onun dışında odanda kendin çekiyosun sancını sürekli başında beklemiyolar yani, sorun değil aklınıza takılan yerler olursa sorabilirsiniz