Kızlar dün iftara yemek hazırlamaya diye kalktım bı anda karnımın sağ tarafına acıyla karışık ağrı girdi. Ayakta durdukça daha çok ağrıdı oturmak zorunda kaldım ama sancı gibi çektim biraz oturduğum yerde. Dinlendikce geçti adet ağrısı gibi oldu sonra tamamen geçti hastane gitmemek için kendimi zor tuttum( bı keresinde 18 haftalıkken acile gittim azarladilar resmen o yüzden gidesim gelmiyor artık). Aklıma türlü türlü şey geldi bayadir ultrasona da girmiyorum devlet hastanesi baştan savıyor biliyorsunuzdur. Kontrolüm 2 hafta sonra acaba bu ağrıları yaşayan oldu mu yalancı sancı mı yoksa bebeğin suyu mu azaldı bişey mi oldu çatı ağrısını da bayadir çekiyorum erken doğum mu olur off annelik ne kadar zor her anın endişe içinde 🤦🏻♀️