Bestemre gebeliğiniz ilerledikçe daha da değişecek. Mesela 20′li haftalarda bacakları 20+6, kafatası 21′de diyecek. Bebeğin gelişimine göre takip ediliyor yani, ölçümler ne diyorsa hafta ve gün sayısı da ona göre otomatik çıkıyor. Endişelenmeyin hiç. Bazen bir iki hafta önce olacak bazen geride. Biraz da genetiğe bağlıymış bu durum. Siz yine asıl adet tarihinize göre takip edin hep, doğum tarihi ona daha çok uyuyor diyorlar.