Şehir hastanesi denen yerden memnun olanlari anlayamıyorum ya bana denk geliyo yada sizler ince ayrıntı yapmıyosunuz bilmiyorum dün gitti randevum vardı hiç adı yazan doktora denk gelmedim infertilite bölümünde de hep stajyerler bakar di hadi dedim bu sefer belki yanilirim değişiktir gebe kısmı ama hüsran TUGBA ENSARİ adında bi doktor ama onu gordummu hayır çaylak stajyer bı oğlan çocuğu koymuşlar muayene etmesi yatıp kalkmam 1 dkka sürdü abartmıyorum gerçekten 1 dkka ! Yattım hemen bı sağ bı sol evet cinsiyet erkek dedi !!! 😳tüp bebek yaptırdım özel bi hastanede doktorum işinin gayette ehli bı insan 12 haftada kız dedi ta yani bide Neeh nasıl erkek nasıl anladınız doktorum 2 kontroldur kız diyo ve siz daha adam akıllı bakmadiniz bile dedim o arada tam cekiyodu makinayı bidaha bakiyim dedi ama evet evet kızmış kız gibi dedi 360 derece döndü fikri ve saniyesinde makinayı koyup odadan çıktı ! 🤐 Ne kalp atışı duydum ne gelişimi hakkında bilgi alabildim ne de kasılma alanım vardı onu sordum yalap şalap muayene de görmüyorum ben öyle bişey kasılma degil kanama alanıdır dedi suratıma ben cahilmisim yada bilmiyomusum gibi munakasaya bile girmedim caylak olduğu için bebeğimi göremedim bile ya nasıl bı muayene idi anlamadım ama biliyodum yine fos cikacagini doktorun hastanenin ne bebeğimi görebildim adam gibi ne kalbini duydum sağlıklı mi degilmi bilemeden ve üstüne üstlük koskoca hastane de detaylı için gün alamadan geri geldim gittiğim geldiğim yol kadar bile durmadım hastane de sinir oldum kendi doktoruma randevu alip ona devam edeceğim artık gerçekten bu kez de şaşırtmadı beni hastane hala aynı bıraktığım gibi