Kızlar herkese merhaba, malum mağazalar kapalı olduğu için gidip alışveriş yapamıyoruz yaz aylarıda geldiği için elbise giymek istiyorum fakat internette be butiklerden baktığım modelleri beğeniyorum fakat kalıp rahatlık nasıldır diye kararsızlık yaşayıp alamıyorum. Sizin alıp beğendiğiniz modeller var mı ? Paylaşabilir misiniz?)