Öğrendiğimden beri her kontrolde kalbim ağzımdan çıkacak gibi oluyorum 16+4 olduk.. ilk gebeliğim düşükle sonuçlandığı için daha da bir panik halindeyim ama aslında biliyorum olacaksa zaten olur, olmicaksa da ben kendimi pamuklara sarsam 7/24 ultrasonda yatsam yine olmaz..