Hfz1818 evet belki de eşte sorun vardır. Ben de üç kez klomen çatlatma iğnesi kullandım. 3. Klomende eşimin değerlerinin düşük olduğunu öğrendik. 3.yü sonucun olumsuz olcağını bile bile bekledim ama ilkinde de ikincisinde de öyle heycanlıydım ki insan bi tedaviye başlayınca pozitif görmek istiyo, daha çok umutlanıyo. Sonraki aşama aşılamaydı. Eşimin değerleriyle aşılama da olur dendi ama ben direk tüpe geçtim. Çok şükür ilkinde tuttu 🤲