Hiç endişe etme çünkü enfeksiyon ilaclardan daha zararlı bebek için. Benim hamilelik başından beri enfeksiyonum var ve geçmiyor. Fitil denedim, suya katılan tozlar var 1 bardak yapıp gece içip yatıyorsun onu denedim, antibiyotik başladık. Bitiyor yine başa sarıyor şuan mesela fitil ve antibiyotik kullanıyorum. 24+2 haftalığım. Değişen hormonlar bile enfeksiyonu tetikliyor o yüzden bir çok hamile kadın illa ki enfeksiyon ve mantar ile mücadele etmek zorunda kalıyor. Doktorlar bebek için zararlı şeyleri vermiyorlar zaten o yüzden için rahat olsun korkma