Ben 37 +3um onumuzdeki hafta persembe sezeryan dogumum var dun aksam bebek surekli toplandi zaten toplanmasi normal ama migdem agridi hareket ettikce afedersiniz isedigniz yere igne batar gbi oldu bugunde migdem agriyor biraz toparlandikca ben normalde kabizim sabah buyuk tuvaletimi yaptim azonce migde agrisi gbi agriyla kalktim baktm isal olmusum dogum belirtisi falanmi bu ben ilk kizimda 36da dogurdum hic boyle seyler yasamadm