Herkese merhaba. Çok moralim bozuk. Geçenlerde yine yazmıştım emin değildik ama şuan eminiz artık. Sıvım geliyor. Gece 4 te bi miktar boşaltı iç çamaşırımdan akacak şekilde. Enfeksiyon takibi yapılacak kanda. Enfeksiyon görüldüğü anda bebeğim alınacak. Haftası daha çok küçük çok korkuyorum. Bu durumu bilen varmı. Yırtık varmış kesede büyük ihtimal. 3 hafta dha dayansa dedi doktor ama dayanırmı bilemiyorum. Napıcam hiç bilmiyorum