Swlatmn Mavi21 biz aldık ama daha kullanmadık canım ama çok pratik kolay kapanıyor ve yer kalamıyor tekerleklerin varana kadar çıkıyor dediğim gibi ama daha kullanmadık sürüşü falan nasıldır bilmiyorum
Swlatmn Mavi21 yok canım ben İstanbul saraçhaneden aldım puset bebek arabası yağmurluk ve anakucağı 1.050 TL ye aldım
Uykucu2307 Mavi21 ben trendyoldan aldım gayet kaliteli güzel geldi. Kullanmak nasip olmadı daha. Arkadaşım da aldı o kullanıyor gayet memnun. İkili takım aldım pusetle birlikte ben. İyi bence