Oyakubra Kizlar selam 9+1 gnluk hamileyim 7.haftadan beri surekli geceleri uykumdan kalkip sabaha kadar kusuyorum ve sabahta ise gidiyorum :( gunduz. Rahatim ama gecede uyummadigimdan halsiz dusuyorum =(( ayrica kasik agrilarim yerini bel agrisina birakti doktorda 11 hafta olunca gel dedi bebegin Allh korusu. Kalbinin durmus olabileceginden korkuyorum =(
Elif1147 Oyakubra bulantılarının olması gebeliğin sağlıklı ilerlediğini gösterirmş doktorum öle sölemişti canım.kalbin durması durumnda tüm belirtiler yok oluyormuş.o yüzden evham yapma
EsenPelin Oyakubra bulantı hapı kullanıyormusun Canm . Kusmak bır yandan Bebek gelısımı ıcın ıyıdır derler ama
MTKutay Oyakubra hiç canını sıkma normal canım benim de gündüz hiç biseyim olmazdı gece kusardim büyük ihtimal bebisinin cinsiyeti erkek😊
Oyakubra EsenPelin kullaniyorum ama banamisin demiyo sanki mideme saat kuruldu her gece ayni saate kalkiyorum sabaha kadar uyku yok cubuk kraker falan yiyebiliyorum o bile cikiyo hic bisi yiyemiyorum:(
Oyakubra MTKutay inanki benimde icime erkek doguyo bastan beri saglikli sihatli hayirli olsunlar insalh :)
Elif1147 Oyakubra bu arada benimde bulantılarım akşam başlardı gece uyandırırdı ama kızım olucak erkek olablr demişte biri😂
Oyakubra Elif1147 hayirlisi olsun aman saglikli olsunlar bide benim hep sag tarafimda sagda oluncada erkek diyolar:)