Kızlar geçen gün arkadaşım için Beta değerleri hakkında konuşmuştuk 6 haftalık Beta değeri olmasına rağmen kese var bebek görünmüyor kesesi yuvarlak sağdan oluşmuş ve sağlıklı bir kese imiş geç döllenme olsa dahi görünür mü bebek doktor bir hafta sonra gel demiş bebek görünmez ise sanırım kürtaj olacak daha önceden başına böyle bir şey gelen var mı keseyi görüp bebeği sonradan gören kese boyutu 5.7 mm bu arada