https://ibb.co/10kGWbw
6+2 hamileyim, daha önce bir boş gebelik geçirdim. Dün doktorda sırf kese göründü, doktor her şey yolunda dedi, ama çoğu kişi bu haftada kalp atışını görüyormuş.. çok tedirginim. Biliyorum doktor değilsiniz, ama fikirlerinize ihtiyacım var😞 ultrasondaki beyaz nokta bebek olabilir mi?