RH38 Kizlr esim koluma vuruyo igneyi batiriyo sonra az bisey geri cekiyor turuncu yerden kan gelip gelmemesini kontrol et dedi hemsire öyle ama biraz hava giriyor gibi siz nasil vuruyorsunuz?
Asteriks RH38 Negatif basinctan dolayi hava giriyor gibi gormeniz normal bi durum, kan yoksa damara denk gelmemissiniz demektir onun disinda enjeksiyon yapabilirsiniz sorun olmaz.
Nilasyamom RH38 Canım vururken sadece sıvıyı enjekte edin, sıvı bitince çekin. Hava kalsın enjektörde. Yaptıktan sonra da iyice bastır
Mrvsng RH38 ben önce havasını alıp direk koluma enjekte ettiriyorum aylaaaaardır bu şekilde kullanıyorum bazen morarıyor şişiyor filan ama hepsi geçici
Yahyam_17 RH38 bende kullanıyorum bebeğin eşinde yaşlanan var kilosu düşük pıhtı atması. Kan akışı rahat olsun diye doktor 35. Haftamda verdi ilacbaya yakıyor agirtiyor. 🤭
RH38 Mrvsng geri cekmiyorsunuz yani dglmi kan gelip gelmedigini kontrol ediyormusunuz turuncu yeri az geri cekip sonra enjekte ediyordum da ben. Dogrumu diye sormak istedim yazisini okudum icinde cikan öyle bisey yazmiyorda hemsirede mutlaka önce biraz cek kani kontrol et dedi
Veraninannesi RH38 ben karından vuruyorum kendim her gün eczanecim tuzlu yemek yeme dedi iğnelerden dolayı az tuz kullan dedi
Mrvsng RH38 hayır geri çekme yapmıyoruz bana kimse öyle yap demedi bunlar hazır enjekte normal iğne değiller ki, birde bizler hemşire değiliz nası bileceğiz direk vuruyoruz karından da çok vurdum karnım büyüdükce koldayız şuan