Merhaba arkadaşlar son 2 aydır çatlatma iğnesi oluyorum. Bu ay adet günümde kahverengi siyah leke şeklinde adetim başladı. 2 gün oldu hala aynı. Kırmızı renk akıntı yok daha. Neden olabilir adetin 2.günğ doktora gitmem lazım. Ne zaman gitmeliyim başına gelen var mı