Mom673 Benimde rahmim kalp şekilli , 1 düşük yaptım ama bence onun rahimle hiç bir ilgisi yoktu, şimdi 7ci haftadayız, küçük kanamam oldu 10 gün önce hastanede yattım, kahverengi lekelenmeler de oluyor. Rahmin kalp şeklinde olduğu içinmiş diyor doktorlar. Bi de bende rahimde perde vardı, ameliyat oldum ama perdenin çok az kısmı alınamadı, tehlikeli olduğu için. Rahim içi perde de sorun yapa biliyor diyor doktorlar. Çok riskli hamilelik geçiriyorum, hep dinlenmem gerekiyor. Sende hep dinlen 3-4 ay hiçbir şey yapma.Allah kucağımıza almayı nasip etsin inşallah🙏