Merhaba anneler 19 Mayıs sezeryan günü aldık kısmetse ☺️🙏🏻 Kan değerlerim biraz düşük çıktı doktor kan hapını sabah akşam içmemi söyledi yalnız benim içime sinmedi sormayı da unuttum daha iyi bir Demir ilacı var mı 2 hafta da değerlerimi düzeltecek ücretli de olabilir ☺️ Gynoferon kullanıyorum normalde.